Veelgestelde vragen

Veel gestelde vragen:
      Hoe snel kunnen jullie bezorgen?
      Meerdere van dezelfde produkten naar 1 adres?
      Grote bestelling?
      Wat gebeurt er als de ontvanger niet thuis is?
      Kan ik anoniem versturen?
      Hoe laat worden de bloemen afgeleverd?
      Kan ik een uiterlijke bezorgtijd opgeven?
      Hoe kan ik betalen?
      Ik wil meerdere boeketten versturen, betaal ik dan extra bezorgkosten?
      Wat zijn de bezorgkosten?
      Ontvang ik een bevestiging van mijn bestelling?
      Bezorgen jullie ook in ziekenhuizen, hotels en campings?
      Ik wil iets bestellen voor een begrafenis, welke informatie heeft u nodig?
      Kan ik mijn bestelling nog annuleren?
      Hoe werkt dat met bestellingen naar het buitenland?
      Mijn bloemen verwelken na 1 dag van ontvangst, wat nu?

Hoe snel kunnen jullie bezorgen?
Vóór 12 uur besteld, dezelfde dag nog bezorgd in Amsterdam en omstreken! (maandag t/m zaterdag). Bent u iets later en u wilt toch nog vandaag laten bezorgen? Bel 020 – 646 6022 en informeer of bezorgen nog mogelijk is.

Meerdere van dezelfde produkten naar 1 adres?
Verander eenvoudig het aantal. Dat is mogelijk op de kassa pagina.

Grote bestelling? 
Bespreek uw wensen met ons, wij denken met u mee in de mogelijkheden. We helpen u graag!

Wat gebeurt er als de ontvanger niet thuis is?
Mocht de ontvanger niet thuis zijn, dan worden de bloemen bij de buren afgegeven en krijgt de ontvanger een briefje in de bus met daarop het adres waar de bloemen zijn afgegeven. Mocht de bezorger de bloemen ook bij de buren niet kwijt kunnen, dan probeert hij het later nog een keer.

Kan ik anoniem versturen?
Ja. De ontvanger krijgt alleen de tekst te zien die u op het kaartje zet. Uw persoonlijke gegevens worden nooit aan derden doorgegeven, ook niet aan de ontvanger van de bloemen. Wilt u wel u gegevens laten zien voer deze dan op het kaartje in, dit kan een gratis kaartje zijn of een kaartje met een speciaal onderwerp.

Hoe laat worden de bloemen afgeleverd?
Over het algemeen: particulieren adressen tussen 8.30 uur en 18.00 uur en bedrijven tussen 9.00 uur en 17.00 uur, tenzij u anders met ons bent overeen gekomen. Door drukte kan het in uitzonderlijke gevallen voorkomen dat de bezorging na 18.00 uur plaatsvindt.

Kan ik een uiterlijke bezorgtijd opgeven?
Bestellingen naar bedrijven worden altijd geleverd tijdens kantoortijden. In overleg kunnen wij rekening houden met een uiterste levertijd. Neemt u in dat geval wel even telefonisch contact met ons op!

Hoe kan ik betalen?
Betaalmogelijkheden:

– Paypal
– iDeal (Internetbankieren via ABN AMRO, ASN Bank, Friesland Bank, ING, Knab, Rabobank, RegioBank, SNS Bank, Triodos Bank en Van Lanschot Bankiersis)
– Ophalen en betalen in de Kiosk

Alle online betalingen verlopen via een beveiligde SSL verbinding. De betalingsgegevens die u doorgeeft om de feitelijke betaling te verrichten, zijn volledig afgeschermd en kunnen niet door Barlagbloemen.nl worden gelezen of anderszins worden achterhaald.

Ik wil meerdere boeketten versturen, betaal ik dan extra bezorgkosten?
U betaalt per adres slechts één keer de bezorgkosten. Ongeacht het aantal boeketten. Voor grote aantallen boeketten kunt u contact opnemen met onze winkel.

Wat zijn de bezorgkosten?
Bezorgkosten voor Amsterdam en omstreken: € 8,50 per bestelling.

Ontvang ik een bevestiging van mijn bestelling?
Ja, zodra u uw bestelling heeft verzonden, krijgt u direct een automatische emailbevestiging van ons. Hierin kunt u de bestelling nalezen.

Bezorgen jullie ook in ziekenhuizen, hotels en campings?
Ja, maar geeft u ons a.u.b. zoveel mogelijk informatie, zoals afdeling, kamernummer, (meisjes)naam enz. Ook een (mobiel) telefoonnummer van de ontvanger kan soms handig zijn om de bloemen op de juiste plaats te krijgen.

Ik wil iets bestellen voor een begrafenis, welke informatie heeft u nodig?
Bij bestellingen voor een begrafenis of crematie is het extra belangrijk dat de bloemen op het juiste adres en tijdstip bezorgd worden. Geeft u ons a.u.b. zoveel mogelijk informatie, zoals de naam van het uitvaartcentrum, de naam van de overledene, de datum en tijdstip van het afscheid nemen enz. Deze informatie kunt u tijdens het bestellen invullen bij ‘’opmerkingen”. Let er ook op dat u de tekst op het lint of kaartje richt aan de overledene en niet aan de nabestaande. Een tekst als “wij wensen u veel sterkte” is dus niet passend. U kunt denken aan “Rust zacht” of “Een laatste groet” of bijvoorbeeld alleen de afzender (uw eigen naam).

Kan ik mijn bestelling nog annuleren?
Indien uw bestelling nog niet is verwerkt en betaald is dat gratis. Als u heeft gekozen voor een online betaling, dan is uw betaling al online voldaan. Om het geld weer op uw rekening te crediteren berekenen wij 10% kosten met een minimum van € 5,-.

Hoe werkt dat met bestellingen naar het buitenland?
Barlag bloemen bezorgt momenteel niet naar het buitenland.

Mijn bloemen verwelken na 1 dag van ontvangst, wat nu?
Barlag Bloemen streeft er naar om altijd kwalitatief goede en verse bloemen te versturen. Omdat bloemen een natuurproduct zijn en gevoelig zijn voor diverse invloeden, kan het zijn dat uw bloemen misschien na één dag al verwelken. Indien dat gebeurt, mag u de bloemen inleveren, voor een nieuw vers en gelijkwaardig boeket, bij de bloemenzaak in Amsterdam.