Bezorginformatie

Uw vragen over de bezorging:
        Wat zijn de bezorgkosten?
        Wordt er ook in het weekend bezorgd?
        Waar bezorgen jullie?
        Hoe laat wordt er bezorgd?
        Bezorgen jullie ook in een ziekenhuis?
        Op welke dagen bezorgen jullie precies en op welke niet?
        Kan ik een gewenste bezorgtijd opgeven?
        Wat wordt er gedaan met het telefoonnummer van de ontvanger?

Wat zijn de bezorgkosten?
De bezorgkosten zijn voor ieder adres in ons bezorgingsgebied gelijk en bedragen € 8,50 per bestelling.

Wordt er ook in het weekend bezorgd?
Ja, Barlag Bloemen levert van maandag tot en met zondag. Wij leveren niet op feestdagen en de dag direct na een feestdag.

Waar bezorgen jullie?
Barlag Bloemen bezorgt door heel Amsterdam en omstreken.

Hoe laat wordt er bezorgd?
Op normale bezorgdagen wordt het merendeel van de boeketten tussen 08.30 en 18.00 uur bezorgd. Bij extreme drukte kan een levering een enkele keer na 18.00 uur plaatsvinden. Levering aan bedrijven gebeurt altijd binnen kantooruren.

Bezorgen jullie ook in een ziekenhuis?
Ja, dat is mogelijk. N.b. ziekenhuizen, instellingen verzorgingstehuizen, hotels, restaurants, campings, kantoren e.d. kunnen eigen procedures hebben voor wat betreft aanname bestellingen vandaar dat bezorgingen naar dergelijke instellingen voor eigen risico zijn.

Op welke dagen bezorgen jullie precies en op welke niet?
Barlag Bloemen bezorgt op maandag tot en met zondag tussen 08.30 tot 18.00 uur. We bezorgen niet op feestdagen en de dag direct na een feestdag.

Kan ik een gewenste bezorgtijd aangeven?
Ja, in overleg kunnen wij rekening houden met een uiterste levertijd. Neemt u in dat geval wel even telefonisch contact met ons op!

Wat wordt er gedaan met het telefoonnummer van de ontvanger?
Wij bieden de mogelijkheid het telefoonnummer van de ontvanger van een Barlag Bloemen toe te voegen. Soms kan een bezorger bij problemen tijdens de bezorging contact opnemen met de ontvanger van het pakket. Bijvoorbeeld wanneer het huisnummer niet klopt, de ontvanger niet thuis blijkt te zijn, etc. Vanzelfsprekend vergroot een dergelijke verificatie van de bezorger met de mogelijke ontvanger de kans dat het pakket tijdig wordt afgeleverd.
Het toevoegen van een telefoonnummer is geen garantie dat de bezorger ook daadwerkelijk contact zal opnemen met de ontvanger.